Milyen egészséges nassolnivalók közül válassz?

Milyen egészséges nassolnivalók közül válassz?

Milyen egészséges nassolnivalók közül válassz?

1 perces olvasási idő
Megjelent: 2021.07.12.
Szerző: doktorGO
Nem tudsz lemondani a nassolásról, de szeretnél olyan harapnivalók közül választani, amelyek egészségesebbek, mint a hagyományos chipsek vagy csokik? Összeszedtük a legegészségesebbnek nevezhető nassolnivalókat.

Friss gyümölcs

A friss gyümölcsök tele vannak vitaminokkal és ásványi anyagokkal, amelyek támogatják a szervezet egészséges működését, ezért jó választás, ha évszaknak megfelelő idénygyümölcsöket választasz nasiként.

Étcsokoládé

Egy- két kocka 86%-os étcsokoládé mindössze két gramm cukrot tartalmaz, azonban gazdag flavonoidokban, ami a szív-, érrendszerre lehet pozitív hatással.

Almachips

Az esti tévénézéshez az otthon készített, ropogós almachipnél aligha választhatnál jobbat, ugyanis amellett, hogy finom, az almában lévő természetes vegyületek jótékony hatással lehetnek szervezetedre.

Édesburgonya chips

A hagyományos burgonyachips helyett süsd meg inkább az édesburgonyás változatot, nemcsak egészségesebb, hanem finomabb is.

Fagyasztott zöldborsó

Lehet, hogy furcsán hangzik, de a fagyasztott zöldborsó jó választás lehet akkor, ha valami hideg, ropogós és enyhén édes snacket keresel. Próbáld ki nasiként, ugyanis amellett, hogy rostban gazdag, tartalmaz még A-, C- és K-vitamint is.

Fagyasztott szőlőszemek

Forró napokon moss, majd száríts meg pár szőlőszemet, és tedd be őket a fagyasztóba 1-2 órára. Délutáni nasiként tökéletes választás lesz a jeges, roppanós, édes gyümölcs.

További tippek

  • Natúr müzli cukrozatlan, alacsony zsírtartalmú vagy növényi tejjel
  • Görög joghurt
  • Házi smoothie
  • Datolya
  • Banánturmix
  • Zabkása vagy zabpehely

Forrás:https://www.webmd.com/diet/ss/slideshow-healthiest-sweet-snacks

doktorGO Szerző: doktorGO Megjelenés dátuma: 2021.07.12.
Kérjük, értékeld a cikket!
Mit írtak mások a étrend témában?
Hasznos lehet
A glikémiás index (rövidítve GI) az ételeknek azon jellemzője, hogy elfogyasztásuk után milyen gyorsan, és milyen mértékben emelik meg a vércukorszintet. Kizárólag a szénhidráttartalom ...
A hidegebb, őszi idő miatt sok háztartásban megváltoznak a főzési, étkezési szokások: a könnyed, nyári falatok után a kiadósabb, zsírosabb ételeket részesítjük előnyben. Amennyiben ...
Állandó éhségérzetet eredményezhetnek életmódból adódó tényezők, valamint belgyógyászati betegségek is. Mikor érdemes orvosi segítséget kérni?
A mindennapokban leggyakoribb orrmelléküreg-gyulladás (szinuszitisz) az arcüreget és a homloküreget érinti.